مهدی حیدری خبر داد: برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی

مهدی حیدری خبر داد: برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی
به گفته مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی، رقابت های قهرمانی کشور نجات غریق با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری با تاکید بر اهمیت روز ورزش (۲۶ مهر) و هفته تربیت بدنی در تقویم سالیانه کشور بر ضرورت توجه به این مهم و گرامیداشت آن با برگزاری فعالیت ها و برنامه های مختلف گفت: فدراسیون نجات غریق و غواصی یکی از مهمترین رویدادهای داخلی و سالیانه خود که مربوط به برگزاری رقابت های نجات غریق قهرمانی کشور می شود را با عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار می کند. 
 
وی تاکید کرد: این رقابت ها از ۲۳ مهر در دو بخش استخری و ساحلی مردان در کیش آغاز شده و تا ۲۹ مهر با برگزاری رقابت های بخش بانوان پیگیری خواهد شد. 
 
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی خاطرنشان کرد: این رقابت ها به قدری اهمیت دارد که در تقویم  فدراسیون جهانی (ILS)  ثبت شده است. به همین دلیل برنامه ریزی مسابقات به گونه ای انجام شد که همزمان با هفته تربیت بدنی و با این عنوان باشد تا اینگونه بخشی از رسالت خود را برای گرامیداشت این هفته و یادآوری ضرورت و اهمیت جایگاه ورزش در جامعه انجام دهیم. 
 
حیدری همچنین تصریح کرد: ارزش ورزش و تاثیرگذاری این مقوله در سلامت جسمی و روانی افراد به اندازه ای است که باید در طول سال بهانه ای برای مهم شمردن آن و اجرای برنامه های مختلف به منظور یادآوری اهمیت آن وجود داشته باشد. 
 
وی با تاکید بر اینکه سلامت و پیشرفت یک جامعه ارتباط مستقیم با پویا و فعال بودنش دارد، یادآور شد: نهادینه کردن اهمیت فعالیت های بدنی در خانواده ها و فراهم کردن زمینه برای گرایش به آنها، از جمله اهداف وزارت ورزش است. در این زمینه فدراسیون ها و از جمله فدراسیون نجات غریق و غواصی در تلاشند تا ماموریت خود را برای کمک به وزارت ورزش و نهادینه کردن اهمیت مقوله ورزش در جامعه به سرانجام برساند.
۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۲۵
تعداد بازدید : ۶۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.