برگزاری نشست هم اندیشی رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با هیات های استانی

برگزاری نشست هم اندیشی رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با هیات های استانی
در حاشیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان، نشست هم اندیشی رییس فدراسیون با روسا و سرپرستان هیات های استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست هم اندیشی روسا و سرپرستان هیات های استانی سراسر کشور با مهدی حیدری رییس فدراسیون ، پیرامون مسائل مربوط در استان ها برگزار شد.

در این نشست که شادی قیاسی نایب رییس، سلیم کشاورزی دبیر و روسای کمیته های مختلف فدراسیون نیز حضور داشتند، رییس فدراسیون مروری بر عملکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی در یک سال گذشته داشت و بر نقش و جایگاه هیات های استانی به عنوان بازوهای اجرایی فدراسیون و تاثیرگذاری آنها در پیشبرد اهداف تبیین شده تاکید کرد. 

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح گزارش اقدامات این فدراسیون در حوزه های مختلف، مروری هم بر برنامه های فدراسیون برای ماه های پیش رو داشت. 

در بخشی از نشست هم اندیشی برگزار شده در کیش، مسئولان کمیته های مختلف فدراسیون گزارشی مختصر  از فعالیت های خود ارائه دادند.

مطرح شدن نقطه نظرات و پیشنهادات روسا و سرپرستان هیات های استانی و بحث و تبادل نظر میان آنها و رییس و دیگر مسوولان فدراسیون، یکی از محورهای اصلی نشست بود.

۲۶ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴
تعداد بازدید : ۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.